Navigace

Regionální značka

Interaktivní mapa

Interaktivní mapa

 

1

Projekt v rámci programu přeshraniční spolupráce Cíl EÚS Česká republika - Svobodný stát Bavorsko 2014 - 2020

Dispoziční fond

Evidenční číslo: 0018/DF/EÚS/EGR/0020

MAPOVÁNÍ NAUČNÝCH TRAS A STEZEK

Cílem projektu je zmapování 20 naučných tras a stezek na území LAG Tirschenreuth a tachovské části MAS Český les pomocí GPS přístroje a jejich následné zakreslení do interaktivní mapy na webových stránkách. Interaktivní mapa obsahuje vyznačení naučných tras, jejich stručnou charakteristiku, fotodokumentaci a lokalizaci informačních tabulí.

INTERAKTIVNÍ MAPA

 

KARTIEREN DER LEHRTRASSEN UND LEHRPFADE

Das Ziel des Projektes ist Kartieren von 20 Lehrtrassen und Lehrpfade im Gebiet der LAG Tirschenreuth und des Tachauer Teils der LAG Český les mit Hilfe eines GPS-Gerätes und ihre anschlieβende Einzeichnung in eine interaktive Karte auf den Webseiten. Die interaktive Karte enthält die Bezeichnung der Lehrtrassen, ihre kurze Charakteristik, die Fotodokumentation und die Lokalisierung von Infotafeln.

INTERAKTIVE KARTE

 

Fotogalerie

Náhodný výběr z galerie

Náhodný výběr z galerie

Aktuální počasí

Počasí dnes:

25. 5. 2019

bo

Bude polojasno až oblačno, místy přeháňky nebo bouřky. Denní teploty 18 až 22°C. Noční teploty 12 až 8°C.

Datum a čas

Dnes je sobota, 25. 5. 2019, 17:16:29

Navigace

Obsah

Pomáhají nám regionální značky?

 

V roce 2010 jsme započali s prodejem medu a medoviny. Naším cílem nebylo vybudovat velké podnikání, chtěli jsme se od počátku etablovat jako producent regionálních specialit. Asi jako každý jsme v této situaci řešili základní problémy typu:

* Co konkrétně budeme vyrábět?

* Kde budeme prodávat?

* Jak se odlišíme od konkurence?

* Jak a s kým budeme komunikovat?

* Co všechno vezmeme v úvahu při stanovení ceny?

Jako malovýrobce jsme museli hledat cesty, které jsou účinné, ale zároveň i cenově únosné. V oblasti komunikace se v tu samou dobu začala pořádat soutěž Regionální potravina. To se nám zalíbilo, protože její zaměření bylo podobné našemu. Nejprve jsme získali značku pro medovinu a pak i pro med. Díky tomu jsme se mohli s našimi výrobky zúčastnit celé řady společenských akcí, vyšlo o nás několik článků v tisku. To vše velmi urychlilo budování povědomí o našich výrobcích. Projevilo se to i na zájmu obchodníků a tak se nám podařilo docela rychle splnit náš cíl.  Když byla založena značka Český les, moc jsme s přihlášením neváhali a to již jen z toho důvodu, že většina našich výrobku nese přívlastek „z Českého lesa“. Synergie tedy byla jasná.

Malý regionální výrobce to dnes na trhu moc snadné nemá. Regionální značky mají dle mé zkušenosti dvě hlavní výhody. Za prvé usnadňují komunikaci v tom smyslu, že jasně zařazují označené výrobky do určitého místa. Pro spotřebitele jsou také garancí kvality a solidnosti. Obě tyto role jsou důležité, i když samozřejmě v konci záleží hlavně na výrobci, jak je pro svou potřebu dokáže využít.

Jaroslav Lstibůrek

(Jsme malá rodinná firma z Pasečnice u Domažlic, která nabízí široký sortiment medů, medových vín a také medovinu. Používáme med z vlastního chovu včel umístěných v čisté přírodě Českého lesa. Díky použitému výrobnímu procesu si naše kvašené nápoje zachovávají unikátní vlastnosti medu (barvu, vůni a antioxidační vlastnosti). Při výrobě nevyužíváme žádné přísady typu kulérů, nápoje nedoslazujeme ani do nich nepřidáváme líh. Naše „Medovina s příchutí chmele a zázvoru“ a „Med medovicový“ byly za svou kvalitu oceněny značkou Regionální potravina Plzeňského kraje. Všechny nápoje vyrábíme v Pasečnici u Domažlic, odtud nebo z nejbližšího okolí také pocházejí veškeré používané suroviny.) 

 

1

2