Navigace

PK

Interaktivní mapa

Interaktivní mapa

Anketa

Jak často navštěvujete naše webové stránky?

Celkem hlasů:
121
Hlasování začalo:
24. 3. 2016
Hlasování končí:
neomezeno

Hlasujte kliknutím na jednu z možností

Navigace

Obsah

Regionální značka Český les


Marketingová značka pomáhá identifikovat území Českého lesa. Obyvatelé Domažlicka i Tachovska tak svým dílem přispívají k zachování a vytváření nových tradic a díky tomu vzniká škála zajímavých výrobků.

Certifikace regionálních výrobků a služeb slouží k zavedení přehledného systému evidence místních producentů. Je prostředkem pro garantování původu zboží nebo služby, bude využita jednak při propagaci vlastního regionu, jednak při marketingové podpoře výrobců a poskytovatelů služeb v Českém lese. Cílem značky je zviditelnit území Českého lesa a využít jeho socioekonomický potenciál. Značka má podpořit místní producenty (zemědělce, živnostníky, malé a střední firmy), kteří v tomto přírodně hodnotném, zdravém území hospodaří šetrně, tradičně a v souladu se zájmy ochrany přírody.


Členové certifikační komise:

Sylva Heidlerová ředitelka MAS Český les, o. s. (předsedkyně komise)
Bc. Jiří Baier, DiS. podnikatel
Ing. Olga Pulchartová analytik
Vlastimil Hálek Koráb, z. s.

 

Soubory ke stažení

Ceník služeb  

Zásady udělování a užívání regionální značky

 
Přihláška pro zájemce o regionální značku  

Čestné prohlášdní k certifikaci

Certifikační kritéria  
Smlouva o užívání značky Český les  
Zákon č. 452/2001 Sb.  
Katalog regionálních výrobců   
Kuchařka