Obsah
Regionální značka Český les
Marketingová značka pomáhá identifikovat území Českého lesa. Obyvatelé Domažlicka i Tachovska tak svým dílem přispívají k zachování a vytváření nových tradic a díky tomu vzniká škála zajímavých výrobků.
Certifikace regionálních výrobků a služeb slouží k zavedení přehledného systému evidence místních producentů. Je prostředkem pro garantování původu zboží nebo služby, bude využita jednak při propagaci vlastního regionu, jednak při marketingové podpoře výrobců a poskytovatelů služeb v Českém lese. Cílem značky je zviditelnit území Českého lesa a využít jeho socioekonomický potenciál. Značka má podpořit místní producenty (zemědělce, živnostníky, malé a střední firmy), kteří v tomto přírodně hodnotném, zdravém území hospodaří šetrně, tradičně a v souladu se zájmy ochrany přírody.
Členové certifikační komise:
Sylva Heidlerová | ředitelka MAS Český les, o. s. (předsedkyně komise) |
Bc. Jiří Baier, DiS. | podnikatel |
Ing. Olga Pulchartová | analytik |
Vlastimil Hálek | Koráb, z. s. |
Soubory ke stažení
Ceník služeb | |
Přihláška pro zájemce o regionální značku | |
Certifikační kritéria | |
Smlouva o užívání značky Český les | |
Zákon č. 452/2001 Sb. | |
Katalog regionálních výrobců | |
Kuchařka |