Stěžejní aktivitou projektu je spolupráce při zpracování marketingové studie (společná realizace), která bude zpracována v návaznosti na bavorskou část příhraniční a při formulaci strategických cílů využije podklady získané od bavorského partnera.
Společná realizace bude spočívat jednak v přípravě a korektuře podkladů pro plastickou mapu česko-bavorského příhraničí, jednak při společné tvorbě marketingové studie, zejména pak formulaci strategických cílů v návaznosti na cíle a opatření přijatá na bavorské straně hranice. Součástí studie bude i návrh okruhů další přeshraniční spolupráce a realizace konkrétních projektů. Parneři se budou společně podílet během realizace i na řízení projektu, přičemž hlavními koordinátory projektu budou zaměstnanci hlavního partnera - MAS Český les.
Díky projektu se vytvoří:
- 600 ks plastických map - z toho polovina bude předána bavorskému partnerovi
(legenda v česko-německém provedení)
- marketingová studie - tištěná verze 100 ks v českém jazyce, 10 ks v německém jazyce
(celá marketingová studie bude přeložena do německého jazyka)
- marketingová studie - 100 ks CD
- drobné propagační předměty - 200 ks
Realizace projektu: 1.4.2009 – 31.5.2010